_ FAQ _
Wat is de kwaliteit van de verzorgingsproducten?
Schoon, groen, milieubewust en goed! Voor minder doen wij het niet. We stellen als eis dat producten de groenste/schoonste in de branche is voor jou én dat ze goed werken!
Alle producten zijn 100% natuurlijk en sommige zelfs biologisch. Alle producten zijn vrij van aluminium, siliconen, parabenen en andere vervuilende ingrediënten. Ze zijn diervriendelijk en de verpakkingen zijn gemaakt van gerecycled materiaal.
Bestellen & Verzenden
Na het plaatsen en betalen van je bestelling wordt je pakket zo snel mogelijk en binnen twee werkdagen verzonden. Je ontvangt een betaal- en verzendbevestiging via de mail. Mocht een besteld product niet voorradig zijn waardoor we ons niet aan de levertijd kunnen houden, wordt je hier z.s.m. van op de hoogte gesteld middels een email.
Hoeveel kost verzenden, en met welke postbezorger
Retourneren/Annuleren/Ruilen
Wil je je aankoop retourneren, annuleren of ruilen? Conform de wet “Koop op afstand” heb je hier veertien werkdagen na ontvangst van je bestelling de tijd voor, zonder opgaaf van reden. Wel kunnen wij je om een reden vragen, echter ben je niet verplicht om een reden te geven.
De kosten voor het retourneren/ruilen van een bestelling zijn altijd voor de consument, mits er vanuit ons een fout is gemaakt. Wanneer de producten zijn beschadigd, indien van toepassing de verzegeling is gescheurd, of het product zelf is geopend en gebruikt kunnen wij de producten niet meer terugnemen. Wel mag je het product, indien er geen verzegeling op het product zit, uit het doosje halen en bekijken, echter niet gebruiken en consumeren.
Voor het retourneren/ruilen/annuleren van (een deel van) de bestelling kun je een mail sturen naar info@soulbreeze.nl en vermeld om welke producten het gaat. Vermeld hierbij je naam en ordernummer. Indien annuleren van een bestelling ontvang je het aankoopbedrag binnen één week terug op je bankrekening. Indien retourneren/ruilen ontvang je, na het goed in ontvangst nemen van de retourzending, binnen één week het aankoopbedrag terug op je bankrekening.
Wanneer je producten wilt ruilen kun je dit aan ons doorgeven door middel van een mail te sturen naar info@soulbreeze.nl en vermeld om welke producten het gaat. Zodra wij de retourzending in goede staat hebben ontvangen sturen wij een nieuw product naar je toe. Hierbij worden de nieuwe verzendkosten wel in rekening gebracht omdat het hierbij om een nieuwe zending gaat.
Heb je nog vragen? Stuur een mail naar info@soulbreeze.nl.